چاقو زنجان ضامن دار یک محصولی است که سوغات شهر زنجان است و در ابعاد و سایز های مختلف است‌و در مصارف های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه مردم را مورد توجه و استقبال خود قرار داده‌اند و این امر باعث تولید این محصول توسط تولید کنندگان شده است پس از تولید عرضه چاقو در مراکز های خرید صورت می گیرد و توسط فروشندگانی که در سراسر نقاط کشور هستند به صورت پی درپی و مستمر به فروش این محصولات می پردازند.

فروشنده چاقو زنجان ضامن دار

نحوه ساخت چاقو زنجان ضامن دار

نحوه ساخت چاقو زنجان ضامن دار چاقو از دیر باز سوغات شهر زنجان است که انواع مختلفی دارد مانند ضامن دار و فشاری و آشپز خانه که هر کدام مراحل ساخت و مصرفشان با هم فرق دارد که در زیر به همه مراحل ساخت می پردازیم.

-ابتدا نیاز به مواد اولیه مانند دسته چوبی و یا آهنی و تیغه و پیچ و مهر ، پیچ گوشتی، چکش و دریل و… که همه این موارد نقش مهمی در ساخت این محصول دارند که همه آنها را باید فراهم کنید.

-اگر دسته از چوب باشد باید از چوبی استفاده کنید که مقاومت بالایی داشته باشد و بعد باچسب چوب ها را به هم بچسبانید و در هخر با پیچ و میخ چوب ها را به خوبی فیکس کنید.

-و در این مرحله لولا هایی بر لبه کار دسته چوبی قرار دهید تا تیغه ها را بتوانید به راحتی باز و بسته کنید که این امر باعث ضامن دار شدن چاقو میشود و بعد لولا ها را محکم روی کار قرار دهید.

– و به تیغه ی مورد نظر را به لولا وصل کنید این کار را به دقت انجام دهید تا موقع کار کردن چاقو از دیته جدا نشود تا آسیبی به شما برسد و در آخر تیغه ها را تمیز و تیز کنید و دسته چوبی را سوهان بزنید.

خرید چاقو زنجان ضامن دار

خرید چاقو زنجان ضامن دار امروزه مردم توجه زیادی به خرید این محصول دارند که پس از تولید و عرضه مردم می توانند به مراکز های خرید مراجعه کنند و خرید خود را به ثبت برسانند و یک محصول با کیفیت را برای خود به ارمغان بیاورند.

خرید محصول امروزه به دو صورت امکان پذیر است که یا خرید به صورت مستقیم از طریق مراکز های خرید مانند فروشگاه ها و مغازه ها و یا شهر زنجان است و یا به صورت غیر مستقیم از طریق سایت ها و فضای مجازی است.

در خرید این محصول علاوه بر توجه کردن به مدل و کیفیتش باید به قیمت چاقو ضامن دار نیز توجه کنید چون قیمت در خرید همیشه حرف اول را می زند که در کل قیمت این محصول مناسب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *