توزیع کننده چاقوی زنجان کارد همیشه تمام تلاش خود را برای به دست آوردن بازار داخلی و خارجی می کند. خرید عمده چاقو زنجان با ارزان ترین قیمت و تولید شده در بهترین کارخانه های چاقو سازی زنجان را می توانید از مجموعه ما درخواست کنید. چاقو زنجان از نظر شکل، اندازه، کاربرد، نوع آلیاژ، جنس دسته و… بسیار متنوع می باشد و با توجه به تاریخچه دیرین این صنعت در این شهر، بین مردم ایران و جهان از محبوبیت بالائی برخوردار است

توزیع کننده چاقوی زنجان کارد

راهنمای انتخاب چاقوی زنجان کارد

راهنمای انتخاب چاقوی زنجان کارد در هنگام خرید چاقو زنجان به کیفیت و جنس آن توجه کنید. و همچنین به نوع کاربرد آن توجه کنید از جمله عبارتند از:

  • چاقو سر آشپز راسته ای: یک نوع چاقو همه کاره در آشپزخانه می باشد که برای برش، خرد کردن گوشت، سبزیجات و میوه استفاده می شود، این نوع چاقو دارای یک تیغه صاف بوده و به صورت کامل بر روی تخته برش می نشیند و کار برش را سریع و دقیق انجام می دهد. تیغه این نوع چاقو از جنس فولاد و استیل ساخته شده است.
  • ساطور: چاقی است که در دو نوع موجود می باشد که نوع اول برای برش و شکستن استخوان ها و نوع دوم برای برش گوشت و سبزیجات و… می باشد.
  • چاقو پوست کنی و سلاخی: برای ذبح و جدا کردن پوست حیوانات استفاده می شود و عمچنین باعث جلوگیری از پارگی و زخمی شدن پوست می شود
  • کارد برگ زن: تیغه بلندی دارد و و از جنس استیل ضد زنگ می باشد و برای تهیه انواع کباب برگ، استیک، پاک کردن مرغ و ماهی و… استفاده می شود. و دارای تیغه بسیار تیزی بوده و در رستوران ها، تالارها و هتل ها استفاده می شود
  • چاقو دم دستی آشپزی: این نوع چاقو برای انجام کار های مختلف از جمله کندن پوست پیاز، سیب زمینی، میوه، برش دادن مواد غذایی و… استفاده می شود.
  • چاقو میوه خوری: برلی صرف میوه، پوست کندن و خرد کردن میوه ها استفاده می شود و در مهمانی و مجالس استفاده می گردد.
  • چاقوی تاشو چوپانی: یک نوع چاقو سفری و پر کاربرد می باشد و برای برپا کردن کمپ ، درآوردن دارو های گیاهی از زمین و حتی ذبح کردن حیوانات کوچک مثل: مرغ و… استفاده کنید
  • چاقو پیوند زنی: در طرح و شکل های مختلفی می باشد و در زمینه کشاورزی پر کاربرد می باشد.
  • چاقوی فشاری: از فنر ساخته شده و دارای یک ضامن می باشد که با فشار دادن آن تیغه باز می شود.
  • چاقو قلم تراش: برلی تراش دادن و آماده کردن قلم خوش نویسی استفاده می شود و در بین فعالان عرصه هنر جایگاه خوبی دارد.
  • چاقوی تاشو دنده ای: چاقوی سفری و همه کاره می باشد و برای سفر و کوهنوردی مناسب می باشد.

بازار فروش چاقوی زنجان کارد

بازار فروش چاقوی زنجان کارد بازار چاقو زنجان کارد به دلیل داشتن کیفیت همیشه داغ و پر روتق می باشد و عرضه کارد زنجان با کیفیت و قیمت مناسب از طریق این مجموعه فروش در سراسر کشور انجام می گیرد. اطمینان داشته باشید با یکبار خرید عمده چاقو از محصولات با کیفیت و ارزان قیمت ما، رضایت شما جلب می شود و مشتری دائم ما خواهید شد.

توجه داشته باشید قیمت این محصول ثابت نبوده و با توجه کیفیت، نوسانات ارز و دلار، نحوه سفارشو میزان عرضه و تقاضا متغیر می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *