مرکز توزیع چاقو زنجان پیوندی همواره تمام تلاش خود را برای به دست آوردن بازار جهانی می کند. چاقو پیوندی وسیله ای بسیار عالی برای ایجاد انواع برش بر روی پایه و پیوندک می باشد. این محصول داری دسته چوبی می باشد و جنس تیغه آن از فولاد ضد زنگ می باشد. این نوع چاقو مناسب برای پیوند انواع درختان میوه و گل ها می باشد.

.

مرکز پخش چاقو زنجان پیوندی

معرفی انواع چاقو پیوندی

معرفی انواع چاقو پیوندی چاقو پیوندی در انواع مدل و طرح ها می باشد از جمله:

  • چاقو پیوندی کلاسیک
  • چاقو پیوندی لایت
  • چاقو پیوندی پی کی پی
  • چاقو پیوندی واستر
  • چاقو پیوند ی ارس
  • چاقو پیوند فانتزی
  • چاقو پیوند خمیده

این نوع محصول بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و جنس تیغه ی این محصول از فولاد فنر می باشد و بسیار تیر و مقاوم است. الیاژ فنر تیزی این محصول بسیار بالا می باشد و با کمی فشار بر روی تنه درخت می توان دنه را برش زد و درخت را پیوند کرد.

این محصول از وزن مناسبی برخوردار بوده است و بسیار خوش دست می باشد. جنس دسته این چاقوی از چوب درختانی همچون هلو و گردو می باشد و دارای وزن سبک، رگه های ریز، خوش رنگ و کارایی بالایی دارد. دسته این چاقو در حالت نیمه دایره سنباده خورده است و در هنگام بدست گرفتن چاقو کاملا دسته در دست جای می گیرد و میتوانید قدرت مانور بسیار بالایی ایجاد می کند.

این چوب ها با میخ فولادی بر روی دسته چاقو پرچ شده است، قبل از آن چوب ها به مدت چندین ساعت داخل روغن های مخصوص قرار داده می شود تا روغن به داخل چوب نفوذ کرده و تمام درز های چوب را بپوشاند تا دیگر مایعات دچار باد کردن و پف کردن دسته ی چاقو و در نهایت شکستن چوب در دسته نشود.

بازار خرید چاقو زنجان پیوندی

بازار خرید چاقو زنجان پیوندی بازار چاقو زنجان به دلیل داشتن کیفیت بالا همیشه داغ و پر رونق می باشد. چاقوی پیوند برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد که فروش انواع چاقو زنجان پیوندی ، شکاری و … در مجموعه الماس زنجان با قیمت مناسب صورت می گیرد. چاقو در انواع مختلفی به فروش می رسد اما چاقویی که برای کشاورزان مناسب می باشد چاقو پیوند زنی است. در امر کشاورزی استفاده از چاقو به وفور صورت می گیرد و باغبان ها و کشاورزان برای برداشت و پیوند زنی درختان خود از این محصول استفاده می کنند. چنانچه شما نیز مجذوب این چاقوهای با کیفیت شده اید میتوانید خرید چاقو زنجان پیوندی، شکاری و … را از مجموعه الماس زنجان انجام دهید البته خریداران عزیز شما میتوانید قبل از فرآیند خرید خود، قیمت انواع چاقو زنجان پیوندی ، شکاری و … را با سایر مراکز مقایسه نموده و پس از بررسی کیفیت آنها محصول دلخواه و مورد نظر خود را سفارش دهید

چاقو پیوند زنی در مدل های مختلفی چون ساده و شکمی تولید می شود. تیغه این مدل چاقو از فولاد و آبکاری بالا ساخته می شود زیرا باعث می شود تا استحکام و تیزی یک تیغه بیشتر شود. این محصول در اندازه یک چاقو جیبی می باشد که حمل آن را آسان می کند. البته اغلب، جنس دسته چاقوهای پیوندی فیبر می باشد. فروش انواع این محصول در بازار شهرهای مختلف با قیمت مناسب صورت می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *