چاقو از جمله وسایلی می باشد که امروزه در فعالیتهای گوناگون استفاده از آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. شهر زنجان مهد تولید انواع چاقو، با کیفیتی بسیار بالا می باشد و محصولات تولید شده در این شهر، محبوبیت جهانی دارد. چاقوی زنجان در انواع مدل ها و برای کاربردهای گوناگون تولید می گردد و متناسب با نیاز مشتری به بازار عرضه می شود. مجموعه ما در زمینه عرضه چاقو زنجان فعالیت دارد و مشتریان جهت خرید چاقو زنجان سلاخی می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایند.

 

خرید چاقو زنجان سلاخی

جنس های مختلف چاقو زنجان

جنس های مختلف چاقو زنجان همان طور که بیان شد چاقو زنجان در انواع مختلفی تولید می گردد. این چاقوها با به سبب یک تکه بودن و داشتن کیفیت بسیار بالا، باعث تمایزشان از سایر چاقوهای موجود در بازار گردیده است. از انواع مختلف چاقوهای تولید شده در این شهر می‌توان به چاقو سرآشپز راسته ای، ساطور، سلاخی، دم دستی، میوه خوری و…. اشاره نمود. چاقوی سرآشپز به چاقوی همه کاره ای گفته می‌شود و معمولاً استفاده زیادی در آشپزخانه رستوران دارد.

در تولید چاقوی سرآشپز، از تیغه های فولادی یا استیل استفاده می گردد.چاقوی سلاخی که به جهت جدا نمودن پوست حیوانات در هنگام ذبح، استفاده می شود و یکی از چاقو های پرکاربرد در این زمینه می باشد، معمولاً در تولید چاقو سلاخی از فلز فولاد استفاده میشود.

چاقوهای دم دستی به چاقو هایی گفته می شود که در هر منزل یافت می شود و دارای اندازه کوچکتری نسبت به چاقو های سرآشپز هستند، این چاقو ها از فلز ضد آب تولید می گردد و در آخر، چاقوهای میوه خوری که برای استفاده در مجالس و کندن پوست میوه کاربرد دارد. شایان ذکر است چاقو هایی در بازار با نام های چاقو های تاشو، پیوند زنی، فشاری، دنده ای و غیره نیز از محصولات زنجان می باشد.

یکی از نکته های مهم در تولید چاقوهای زنجان استفاده از هنر دست می باشد. این چاقوها دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی هستند و بر خلاف چاقو های تولید شده در کشورهای دیگر، از دستگاه استفاده نمی گردد و می توان گفت این محصول دارای ارزش مادی و معنوی بسیار است، اما در هنگام خرید آن باید دقت گردد که از مراکز معتبر خریداری شود.

مرکز پخش چاقو زنجان سلاخی

مرکز پخش چاقو زنجان سلاخی مجموعه ما مفتخر است در زمینه توزیع چاقو زنجان فعالیت نماید و این محصول را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در این مجموعه میباشد و باعث گردیده است که علاوه بر تأمین بازارهای داخلی در سطح جهانی فعالیت کنیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم این افتخاری برای مجموعه ما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *